.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصلاح‌طلبان در لیست "جبهه مردم‌سالاری"

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه قرار نیست اصلاح‌طلبان بدون تشکیلات در مقابل رقیب اصولگرا حاضر شوند، گفت که نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس در لیست جبهه مردم سالاری قرار می‌گیرند.

داریوش قنبری نماینده مردم ایلام و سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس از برگزاری جلسه‌ نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس با اعضای جبهه مردم سالاری و دیگر تشکل‌های اصلاح‌طلب خبر داد و گفت که این جلسه هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه مردم سالاری‌، یک جبهه اصلاح‌طلب است که قاعدتاً در انتخابات آتی از اصلاح‌طلبان حمایت خواهد کرد، افزود: در جلسه‌ هفته آینده درباره لیست جبهه مردم سالاری گفت‌وگوهایی انجام خواهد شد.

قنبری تصریح کرد: نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس هشتم در انتخابات آتی در لیست جبهه مردم سالاری قرار خواهند گرفت چرا که قرار نیست اصلاح‌طلبان در مقابل رقیب اصولگرای خود، بدون تشکیلات حضور یابد. رقیب اصلاح‌طلبان به صورت تشکیلاتی در انتخابات حاضر شده است و برای رقابت اصلاح‌طلبان هم باید تشکیلاتی وارد شودند.

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس در پایان بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت که اصلاح‌طلبان بر حضور آگاهانه مردم در انتخابات تاکید دارند./جهان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.